Tømrermester Troels Hansen A/S – når kvaliteten skal være professionel

Det er vigtigt for os, at vores dygtige håndværkere til enhver tid kan udføre kvalitetsarbejde uanset arbejdets karakter. Vi renoverer og udfører byggeopgaver i service, fag- og hovedentrepriser under kyndig byggeledelse.

Målet er at være en respekteret og kendt virksomhed inden for området med medarbejdere, der alle er bevidste om og motiverede til at udføre kvalitetsarbejde, opføre sig korrekt og i enhver henseende arbejde for at tilfredsstille kunderne.

Den målsætning stiller krav til medarbejdernes kompetence, men også til virksomheden og de støttesystemer som skal sikre god medarbejder- og kundeservice.

”I 2019 var der interne drøftelser omkring udskiftning eller en supplering af de administrative løsninger vi anvendte i organisationen. Vi anvendte flere forskellige systemer, hvoraf nogle var integreret og andre var ikke. Vi ville gerne forbedre og optimere vores arbejdsprocesser med henblik på effektivisering samt vækst. Det ville også betyde en ændring i de systemer vi havde for at det kunne lykkes”, udtaler Administrations- og økonomichef Maja Høeg.

”Vi blev kontaktet af Rådgiver Erik Hendriksen, som spurgte, om vi havde eller skulle i gang med et Digitaliseringsprojekt, idet vi så muligvis kunne søge støtte via SMV Digital til at gennemføre projektet. Og det var vi jo, så derfor hjalp Erik os med at få udarbejdet en ansøgning med succes”, fortsætter Maja Høeg. ”Vi fik DKK 100.000 i støtte til at implementere en ny platform. Vi havde allerede nogle forskellige muligheder, og dem fik vi drøftet igennem og nye kom til som Erik havde kendskab til. Vi gennemførte en udvælgelsesproces og valgte herefter vores nye fremtidige platform.”

”Alle eksisterende systemer blev udskiftet til ét nyt system. Løsningen blev igangsat den 1. september 2020 og alle medarbejdere, timelønnede som funktionærer, fik en grundig oplæring i brug af systemet”.

Som altid med nye ting, tager det tid at vænne sig til nye arbejdsgange og processer, men vi er kommet rigtig langt og det nye system supporteret vore behov rigtig godt. Vi har været meget glade for den rådgivning og hjælp, vi har fået til at gennemføre projektet af Erik. Erik har været katalysator i hele processen med at finde og implementere den nye platform samt en stor hjælp med at presse på, når der har været ting, som skulle løses i det nye”, slutter Maja Høeg.

”Jeg vil til enhver tid anbefale Erik Hendriksen som konsulent, hvis der skal implementeres et digitalt værktøj!”

Maja Høeg
Administrations- & Økonomichef
Telefon: 46 11 71 41
www.troelshansen.com